Restaurants - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Martin - WaarBenJij.nu Restaurants - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Martin - WaarBenJij.nu

Restaurants

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg Martin

25 Februari 2015 | Thailand, Bangkok

Gisterenavond met Taxi en skytrain die steeds drukker word naar een restaurant geweest waar we vroeger heerlijk hebben gegeten, nu die was dus weg, helemaal verbouwd naar een modern lelijk ding op de eerste etage. maar aan de overkant was een nieuwe gekomen waar de meiden de nodige glaasjes wijn hebben gedronken.
Dit was trouwens het 2e restaurant die niet meer bestond, ook achter het Hilton waar we toch vele jaren van hebben genoten bestond niet meer alsmede het hele complex, pleite met de grond gelijk en er herrees een giga gebouw ik denk niet zo leuk voor het hotel en ook niet voor ons en zijn bij cafe restarant Ron vlak om de hoek van ons hotel terecht gekomen waar we natuurlijk genoten hebben van het eten.
Helaas geen foto´s want ik ben de kabel vergeten en zal die morgen of vanmiddag gaan kopen solly

• 25 Februari 2015 - 09:43

Wien:

Jammer, dat het niet blijft zoals jullie het kennen. Groetjes xxx